Головна
 
Томашгородська загальноосвітня школа І-ІІІст. № 2 Рівненська область Рокитнівський район с. Томашгород вул.Гагаріна 34Неділя, 19.11.2017, 00:40



Вітаю Вас Гість | RSS
Головна
Block title

Проблема
над якою працює школа

«Впровадження інноваційних технологій навчання, як засіб розвитку особистості учня та вчителя, підвищення його педагогічної майстерності.»

 
Етапи виріщення проблеми

I етап – 2016-2017 рр., - ознайомлення, збір матеріалу.

II етап – 2017-2018 -  створення  розробків уроків, підвишення рівня теоретико - методичних знань учнів.

III етап – 2018-2019 -  впровадження розроблених уроків, контроль рівня теоретичних знань учнів та вміння застосувати їх в позакласних і позашкільних заходах, в повсякденняму житті.

IV етап – 2019-2020 – випуск методичних матеріалів (брошур по теортико-метоичним знанням), комплексів прав.

 

АЛГОРИТМ

роботи школи над науково-методичною

проблемою

 

1-й рік

1.Аналіз результатів педагогічного процесу для виявлення загальних та окремих аспектів науково  методичної роботи.

2.Дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного вчителя:

- аналіз роботи школи на навчальний рік;

- вивчення рівня навчальних досягнень школярів, їх вихованості, розвитку;

- фронтальне відвідування уроків, позакласних заходів керівниками школи, методичним активом з наступним оглядовим аналізом, виявлення професійного рівня вчителів;

- анкетування, діагностування вчителів з метою виявлення рівня професійної кваліфікації, систематизація побажань учителів;

- ознайомлення педагогічного колективу з досягненнями психолого- педагогічної науки, новими педагогічними технологіями.

3.Виявлення науково – методичної проблеми школи, обґрунтування її актуальності:

- опрацювання творчою групою 2-3 орієнтовних проблем (мета, форми , методи реалізації);

- підготовка аналітичного матеріалу для обговорення педагогічним колективом;

- ознайомлення всіх членів колективу з пропонованими варіантами, остаточний вибір проблеми для педагогічного колективу.

4.Обговорення й затвердження педагогічною радою запропонованої загально шкільної науково – методичної проблеми.

5.Обговорення загальношкільної проблеми на профспілкових зборах.

6.Проведення "круглого  столу" з метою вивчення стану розробки вибраної проблеми в науково – педагогічній літературі.

7.Створення ініціативної творчої групи з метою побудови моделі нової технології, планування системи заходів, спрямованих на вирішення запропонованих завдань.

8.Складання плану роботи над проблемою.

          2-3-й роки

1.Створення умов для вирішення поставлених завдань:

- оформлення довідково – інформаційного методичного куточка з визначеної проблеми в

шкільному методичному кабінеті;

-          складання переліку рекомендованої літератури з проблеми;

-          підготовка і проведення конференції за науково – методичною літературою, в якій висвітлено визначену проблему; комплексне обговорення відповідних статей періодичної літератури;

-          вдосконалення системи роботи вчителів у контексті роботи над проблемою;

-          вивчення досвіду роботи педагогів інших шкіл, які працюють над аналогічними проблемами;

-          організація роботи постійно діючого психолого – педагогічного  семінару з визначеної проблеми;

-          проведення інструктивно – методичних нарад, лекцій для вчителів, дискусій, які реалізують окремі аспекти проблеми;

-          організація наставництва, консультацій для молодих учителів ;

-          організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеної проблеми;

-          створення та забезпечення ефективної роботи творчих груп, шкіл перспективного педагогічного досвіду;

-          проведення педагогічних читань із визначеної проблеми.

2.Організація роботи над новою технологією:

- розробка творчими групами основних положень, рекомендацій, методів, заходів, технологій, найбільш ефективних у роботі даної школи, кожного педагога зокрема;

- виконання вчителями конкретних науково – дослідницьких завдань;

- організація взаємовідвідування уроків, вивчення й виконання вчителями запропонованих методичних рекомендацій;

- узагальнення та впровадження в практику роботи вчителів перспективного  педагогічного досвіду з даної проблеми;

- вдосконалення методики аналізу відвіданих уроків керівниками школи, методичним активом;

- організація методичних семінарів, лекцій, занять – консультацій   для вчителів – експериментаторів;

- створення банку інформації  щодо впровадження проблеми в навчально – виховний процес школи;

- випуск методичних бюлетенів з досвіду роботи над проблемою;

- творчі звіти кращих учителів за результатами роботи над науково – методичною проблемою.

3. Проведення контрольних зрізів навчальних досягнень учнів, виявлення рівня їхньої вихованості, розвитку;

- проведення підсумкових контрольних  робіт, тестування, здійснення контрольних зрізів для вивчення впливу запропонованих нових технологій на рівень навчальних досягнень учнів;

- вивчення й аналіз діагностування рівня вихованості, розвитку учнів.

               

         4-й рік

 

Узагальнюючий етап:

 

-          узагальнення, аналіз отриманих даних, вироблення практичних рекомендацій;

-          проведення творчих звітів шкільних методичних об’єднань, проблемних, творчих груп про наслідки роботи над проблемою;

-          оформлення результатів дослідження у вигляді методичних порад, випуску методичних бюлетенів, інших матеріалів;

-          проведення підсумкової методичної конференції (педагогічних читань, засідання педагогічної ради) з проблеми;

-          підбиття підсумків роботи, формування нових традицій школи.

 

Нагорода сайту

Вхід на сайт

Пошук

Новий проект

TOMASHBASKET

ДНЗ-ЖУРАВЛИК

Відділ освіти

МОН УКРАЇНИ

рівне освіта

педпреса

зелена планета

друзі сайту
  • Єльнівська ЗОШ
  • Томашгородський НВК
  • Маринич В.М

  • календар
    «  Листопад 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930

    статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0


    Copyright MyCorp © 2017
    Створити безкоштовний сайт на uCoz